۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد
سرخط خبرها

معرفی کتاب «تانگ فو، روش برخورد با افراد دشوار» نوشته سم هورن

  • کد خبر: ۵۲۳۹۳
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
معرفی کتاب «تانگ فو، روش برخورد با افراد دشوار» نوشته سم هورن
سم هورن درباره کتابش می‌گوید: هدف تانگ فو این است که چگونه بتوانیم اعتمادبه نفس خود را تقویت کنیم تا کسی نتواند با حرف هایش ما را آزار دهد، و زمانی که کسی ما را تحریک می‌کند، بتوانیم با استفاده از روش‌های مشابه با هنر‌های رزمی، ذهن و زبان خود را تقویت و ماهرانه از خود حمایت کنیم.
«اگر از روش برخورد مردم خوشت نمی‌آید، حق انتخاب داری. می‌توانی بدون فکر واکنش نشان دهی و هرچه به ذهنت رسید بر زبان بیاوری یا می‌توانی لحظه‌ای درنگ کنی و مسئله را از دید طرف مقابل ببینی. به این ترتیب، خودت به آرامش خیال دست می‌یابی.»
 
آنچه خواندید، گزیده‌ای از کتاب «تانگ فو، روش برخورد با افراد دشوار» است، عنوان عجیبی که سم هورن برای مطالب کتابش برگزیده است و ارتباط مستقیمی با تعاملات روزانه ما دارد.
 
«تانگ» در انگلیسی یعنی «زبان» و «فو» به ورزش‌های رزمی اشاره می‌کند؛ بنابراین تانگ فو به معنای آن است که چطور از زبان خود به گونه‌ای مناسب و مانند یک هنر رزمی برای رسیدن به مقاصدمان استفاده کنیم.
 
سم هورن درباره کتابش می‌گوید: هدف تانگ فو این است که چگونه بتوانیم اعتمادبه نفس خود را تقویت کنیم تا کسی نتواند با حرف هایش ما را آزار دهد، و زمانی که کسی ما را تحریک می‌کند، بتوانیم با استفاده از روش‌های مشابه با هنر‌های رزمی، ذهن و زبان خود را تقویت و ماهرانه از خود حمایت کنیم.
 
این کتاب که خواندن آن را به همه افراد جامعه به ویژه افراد دشوار، سخت گیر و لج باز در برقراری ارتباط توصیه می‌کنیم، دارای ۴ بخش و ۳۰ فصل متنوع با موضوعاتی نظیر کنار کشیدن موقرانه از جر و بحث، پایان دادن سریع به گله و شکایت، غلبه بر درماندگی، تبدیل دستور به خواهش، پاک کردن ذهن از مانع «نمی توانی چون» و قوانینی برای رفتار‌های لجام گسیخته است و مخاطب با مطالعه آن به راحتی می‌تواند روش‌های مختلفی برای برخورد با افراد بدخلق، بدزبان، سخت گیر، کله شق و بی منطق که تعداد آن‌ها کم هم نیست، یاد بگیرد و از آن‌ها استفاده کند تا پیروز یک گفتمان باشد.

تانگ فو، روش برخورد با افراد دشوار
نویسنده: سم هورن | مترجم: نفیسه معتکف
تعداد صفحات: ۳۲۸ | قیمت: ۴۵ هزار تومان | نشر: درسا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->